onsdag 1. desember 2010

Advendskalender :)


Endelig var dagen kommet for å ta frem julekalenderen som jeg har brodert for fler år siden. Den har lagt i en puff og ventet på en mottaker, så ekstra stor var gleden når den mottakeren er vår lille datter, Tirill. Nissefar har mistet brillene sine, men satser på at han finner de igjen etter jul. Jeg så ikke at de manglet før den var ferdig montert. Nå skal jeg bare glede meg til hver ettermiddag når kalenderen skal åpnes og se om snuppa liker gavene. Mangler 5 gaver pr. i dag, men de er det mormoren og tanten som skal ordne, så de kommer nok på ganske snart :D

2 kommentarer:

  1. Har nissen fått briller nå??;)
    En slik en broderte jeg til Marius for noen år siden. Har brodert til Emma og Mathias og. Må jo ha hver sin;)

    Maren

    SvarSlett
  2. Nissen er blitt pakket bort uten briller på. Er litt redd de skal knekke under oppbevaring. Får ta den frem i midten av november i stedet for 30. november, så blir det nok briller til neste år.... om jeg bare husker det :D

    SvarSlett