fredag 4. februar 2011

Nytt år og forhåpentligvis masse nye strikkeprosjekter!

Tirill har startet i barnehagen, så da hadde jo jeg verdens beste unnskyldning for å kjøpe karnevalsutstyr. Nå har vi fått vår egen lille Hinkel Pinkel her i stuen vår, og utrolig nok liker Tirill å kle seg ut. Ligner visst ikke på mammaen og pappaen der nei... Nå er det bare å glede seg til det skal på i barnehagen, eller hagebarnehagen, som Tirill velger å kalle det for :D

Strikket et par selbuvotter, men de var for små til mottakeren, så jeg måtte strikke nye i et annet garn og tykkere pinner. Disse skal være med i BOOST-alongen på uformelt. Brukte finull og pinner nr. 3. Mønsteret er fra Selbuvotten av Terri Shea. En bok jeg sikkert kommer til å få brukt masse :)

Ellers så ser jeg tiden flyr fra meg, tross for at jeg nå har 5,5 timer for meg selv annen hver formiddag når Tirill er i barnehagen. Bloggingen har visst blitt helt glemt, men skal se om jeg ikke får gjort noe med det også...

2 kommentarer:

  1. Så stor og fin jente du har. Ligner hun ikke litt på deg?:) Utkledning er veldig gøy. Vi har en stooor sekk med utkledningsklær som i perioder blir mye brukt. Håper på mer blogging fra deg nå ja.Alltid kjekt å få inspirasjon fra kreative bloggere:)
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Tirill vokser heldigvis til og er en liten skravlebøtte blitt. DET har hun nok arvet etter meg, ellers så sier de som bare kjenner meg at hun ligner veldig på meg, mens de som kjenner oss begge, sier hun ligner bare på Tom... Rare greier!

    Har mer som skal blogges her, men det går fryktelig sent med disse bildene som må taes. Kan det ha noe med at jeg ikke liker å fotografere?

    SvarSlett